loading...
سی دانلود|اس ام اس
شیک ترین مدل لباس های مجلسی

ویژه خانم های شیک پوش و زیبا



روی عکس کلیک کنید برای دیدن آخرین مدل آرایش عروس و نامزدی،تتو بدن ،کاشت ناخن ،کاشت مژه و ...




برای دیدن لباس هایی که تا بحال ندیده اید
روی عکس کلیک کنید
Admin بازدید : 859 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

 

دوم آذرماه سال جاری زن جوانی به هویت “نیلوفر. د” ( ۲۰ساله ) با مراجعه به کلانتری۱۷ پرند به مأموران اعلام کرد که همسرش به هویت “مجید. م” (۲۴ساله ) در ششم مهرماه برادرش به هویت “علی. م” ( ۲۶ساله ) را در منزل پدری اش واقع در پردیس با مسموم نمودن شیرینی و قرص خواب وی را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت جسد مقتول را داخل چمدان جاسازی و به شهرستان محمودآباد استان مازندران منتقل و در کنار دریا دفن نموده است.

با توجه به ارتکاب جنایت در شهر جدید پردیس، بلافاصله هماهنگی لازم با کلانتری ۲۰۷ پردیس انجام و ضمن تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “قتل عمد” و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با توجه به اظهارات زن جوان، بلافاصله هماهنگی های لازم با قاضی کشیک دادسرای عمومی و انقلاب رباط کریم انجام و مأموران کلانتری با مراجعه به محل سکونت مجید در شهر جدید پرند ـ شهرک آفتاب، دوم آذر اقدام به دستگیری وی کرده و متهم در اظهارات اولیه خود به ارتکاب جنایت در منزل پدری خود واقع در شهر جدید پردیس اعتراف کرد.

اظهارات مجید

مجید که پس از دستگیری انگیزه خود از ارتکاب جنایت را ناموسی عنوان کرده بود، در اظهارات اولیه خود به کارآگاهان گفت: به تحریک همسرم و با نقشه ای که همسرم طراحی کرده بود، ابتدا حدود ۴۰ قرص خواب آور را به صورت پودر در داخل شیرینی ریخته و به برادرم دادیم؛ پس از بیهوش شدن مقتول با چندین ضربه چاقو او را به قتل رساندم .

مجید در ادامه اظهارات خود و در خصوص ارتکاب جنایتی دیگر و قتل پدر خود نیز به کارآگاهان گفت: پدرم خودکشی کرده است؛ قبل از فوت پدرم، مادرم به دلیل اختلافات خانوادگی هشتم مرداد سال ۸۹ خودکشی کرد و خود را از طبقه پنجم ساختمان به پائین پرتاب کرد؛ پس از مرگ مادرم پدرم نیز پس از مدتی کوتاه و به خاطر عذاب وجدان، ۲۲ آذر ۸۹ خودکشی نمود و همسرم به خاطر دعوا و به علت اینکه او را مورد ضرب و شتم قرار دادم، به دروغ این موضوع را عنوان کرده است.

اظهارات همسر متهم

با ارجاع پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، تحقیقات از متهم و همسرش در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت؛ در تحقیقات از همسر متهم، وی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: شامگاه ششم مهرماه همسرم (مجید) در داخل اتاق پذیرایی منزل پدری اش واقع در شهر جدید پردیس، در حضور من و با ضربات متعدد چاقو اقدام به کشتن برادرش ( علی ) نمود؛ شب جنایت، جنازه در منزل باقی ماند و آن شب، من به همراه مجید به منزل مادرم رفتیم؛ فردای آن روز به بهانه رفتن به بهشت زهرا به میدان امام حسین رفته و بزرگترین چمدان را خریداری کردیم و مجددا به منزل پدری مجید (محل جنایت) برگشته و جنازه را داخل چمدان قرار دادیم ؛ پس از قرار دادن جنازه در داخل چمدان، مجید به بهانه جابجا کردن اثاثیه منزل، اقدام به اجاره یک دستگاه پیکان وانت کرد و جنازه را با کمک راننده در عقب وانت قرار داد ؛ من نیز با اجاره یک دستگاه خودرو پراید به دنبال آنها به محمودآباد رفته و در آنجا یک ویلا اجاره کردیم. ابتدا قرار بود تا مجید، جنازه برادرش را در داخل ویلا دفن نماید اما از آنجایی که انتهای کوچه به دریا ختم می شد، شب هنگام جنازه را به جلوی دریا برده و پس از باز کردن چمدان، شروع به چیدن سنگ بر روی جنازه نموده و آنرا در زیر سنگ ها پنهان کردیم ؛ مجید قصد داشت تا بر روی جنازه شن بریزد اما چون یک نفر در آنجا بود، موفق به این کار نشد و همان شب به تهران برگشتیم.

همسر مجید در خصوص علت مراجعه خود به پلیس گفت: ۳۰ آبان با همسرم در داخل خانه درگیر شدم ؛ مجید مرا تهدید کرد و عنوان نمود که من برادر و پدرم را کشته ام و تو را نیز خواهم کشت ؛ من نیز از روی ترس به کلانتری رفتم و آنچه را که در خصوص شوهرم می دانستم، به پلیس اعلام کردم.

اعتراف به جنایت

با انجام تحقیقات دامنه دار از مجید و همچنین همسر وی و با توجه به مشخص شدن برخی اظهارات ضد و نقیض در اظهارات مجید، وی به ناچار لب به اعتراف گشود و در اظهاراتش ضمن تأیید اظهارات همسرش در خصوص انگیزه واقعی قتل برادرش، به ارتکاب جنایتی دیگر قتل پدرش در سال ۱۳۸۹ اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم اصلی پرونده و همسرش در خصوص انتقال جسد به شمال کشور بلافاصله هماهنگی های لازم با پلیس آگاهی شهرستان محمودآباد انجام و مشخص شد که جسد مقتول در حدود یک ماه گذشته و به صورت ناشناس در سواحل دریا کشف شده است ؛ همچنین در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اداره دهم اطلاع پیدا کردند که متهم و همسرش پس از ارتکاب دومین جنایت، با جعل هویت و امضای مقتول (برادر متهم) اقدام به برداشت مبلغ ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از حساب مقتول کرده اند.

سرهنگ آریا حاجی زاده، در پایان این خبر گفت: با توجه به لزوم انجام تحقیقات تکمیلی، به دستور مقام محترم قضایی قرار بازداشت موقت برای هر دو متهم پرونده صادر و متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند.

انگیزه جنایت

در ادامه تحقیقات و جهت بررسی اظهارات هر دو متهم پرونده، بار دیگر تحقیقات از همسر مجید در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت ؛ همسر مجید این بار در خصوص انگیزه همسرش در قتل برادر خود، به کارآگاهان گفت: یک سال بعد از ازدواج، مجید مطلبی را با من در میان گذاشت که باعث تعجبم شد؛ مجید عنوان کرد که پدرش را کشته و به خاطر عذاب وجدان ناشی از قتل پدرش قصد داشت تا این موضوع را با کسی در میان بگذارد و به همین علت قتل پدرش را با من در میان گذاشت ؛ مجید پدر خود را در مرگ مادرش مقصر می دانست و به همین علت در داخل شیرینی، قرص خواب آور ریخته و وقتی پدرش بیهوش می شود او را به قتل می رساند و پس از آن عنوان می نماید که پدرش به خاطر عذاب وجدان ناشی از مرگ همسرش ( مادر متهم ) خودکشی کرده است.

همسر مجید در ادامه به کارآگاهان گفت: برادر مجید ( علی ) از موضوع قتل پدرش توسط مجید اطلاع پیدا کرده بود؛ شب جنایت مجید به من گفت: علی از موضوع قتل پدرم سر در آورده و اگر او را نکشم، مرا به پلیس معرفی خواهد کرد و پس از آن قرص هایی را که از قبل خریداری کرده بود به من داد ؛ من نیز پس از مسموم کردن شیرینی ها، تعدادی از آنها را به برادرشوهرم تعارف کردم و… .

منبع

http://iransam.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام خدمت دوستان گرامی . سایت 30download با ارائه جدید ترین مطالب سرگرمی در خدمت شماست . ______________________________________________________ توجه : جهت گذاشتن تبلیغات و نحوه قیمت ها به قسمت تبلیغات بالای سایت مراجعه کنید وبا انتخاب نمودن بنر مورد نظر (به صورت پیام کوتاه ) موافقت خود را اعلام نمایید و پس از واریز کردن مبلغ مورد توافق طرفین بنر شما گذاشته میشود . یاعلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6313
  • کل نظرات : 409
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1375
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 292
  • بازدید امروز : 790
  • باردید دیروز : 2,325
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 790
  • بازدید ماه : 15,360
  • بازدید سال : 142,776
  • بازدید کلی : 11,746,640
  • کدهای اختصاصی
    مدل روز






    مدل لباس مجلسی زنانه 2014

    مدل گوشواره دخترانه طرح 93

    مدل شال ترکی دخترانه تابستان 93

    مدل کت مجلسی مردانه 2014


    طرح های زیبا لاک ناخن دخترانه

    مدل لباس  بهاری دختر بچه ها طرح 93


    طرح های شیک بلوز بانوان مجلسی 2014

    مدل لباس عروس اروپایی 2014


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/8202458.jpg


    مدل های زیبا آرایش چشم عروس

    93


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/9305328.jpg



    مدل های جدید ماکسی بلند زنانه 2014






    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/11195702.jpg



    مدل مانتو های مارک ITAk

    حوادث روز

    اسیدپاشی بر روی همسر سابق به خاطر داشتن خواستگار

    اسید پاشی بروی صورت زن 23 ساله

    توسط شوهر قبلی اش



    قتل خوفناک همسر و مردی در اهواز





    دستگیری عجیب 48 نفر افغانی در 4 خودرو سواری !+ تصاویر

    جای دادن 48 افغانی

    در 4 خودرو 405




    زن محجبه آمریکایی

    مورد آزار اذیت قرار گرفت


    استخدام مانکن روزی 1میلون تومان