loading...
سی دانلود|اس ام اس
شیک ترین مدل لباس های مجلسی

ویژه خانم های شیک پوش و زیبا



روی عکس کلیک کنید برای دیدن آخرین مدل آرایش عروس و نامزدی،تتو بدن ،کاشت ناخن ،کاشت مژه و ...




برای دیدن لباس هایی که تا بحال ندیده اید
روی عکس کلیک کنید
کاوه بازدید : 851 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

 

اس ام اس (sms ) ها و پیامک (payamak) ها و جملات عاشقانه

آذر ۹۱

    اس ام اس عاشقانه

 آرزوی مرگ کردم مرگ هم شادم نکرد ، در قفس ماندم معشوق آزادم نکرد. 

.

اس ام اس عاشقانه آذر ۹۱

.

ــ آب و هوای چشمات چیزی مثل کویره ، هرکس اسیرش بشه بدون شک میمیره

.

.

.ــ دلم گرفت ای هم نفس ، پرم شکست تو این قفس ، تو این غبار ، تو این سکوت ، چه بی صدا ، نفس نفس…

 

. 

.ــ روی یک طاقچه ی سنگی میون دو قاب رنگی ، بودن من و تو با هم داره تصویر قشنگی ، عکس تو تو قاب خاتم در حصار خالی از غم ، حتی در مرگ تن من نمی گیره رنگ ماتم .

.

اس ام اس عاشقانه 

.

ــ گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده یعاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله ی بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کنان نغمه سر دهم که من شیدای تو و عاشقانه دوستت دارم

.

.

.

 ــ کجایی ای رفیق نیمه راهم ، که من در چاه شب های سیاهم ، نمی بخشد کسی جز غم پنهانم ، نه تنها از تو نالم کز خدا هم .

.

اس ام اس عاشقانه آذر ۹۱

.

 ــ فقط او را صدا کردم نیامد ، تمام شب دعا کردم نیامد ، به من گفت باید با وفا بود ، به عهدش هم وفا کردم نیامدــ .

.

.

.

 ــ آب و هوای چشمات چیزی مثل کویره ، هرکس اسیرش بشه بدون شک میمیره .

.

.

.

ــ ای مهربانم ، ازین پس هر شب سراغت را از ماه می گیرم و هر روز به خورشید می سپارمت تا مبادا به سایه ی غم گرفتار شوی .

.

.

.

 ــ تو را گم می کنم هر روز و پیدا می کنم هر شب ، بدین سان خواب ها را با تو زیبا می کنم هر شب ، تبی این کاه را چون کوه سنگین می کند ، آنگاه چه آتش ها که در این کوه برپا می کنم هر شب .

.

اس ام اس عاشقانه

.

ــ اگر شبی فانوش نفسهای من خاموش شد ، اگر به حجله آشنایی برخوردی و عده ای به تو گفتند کبوترت در حسرت پر کشیدن پر پر زد ، تو حرفشان راباور نکن ! تمام این سال ها کنار من بودی ، کنار دلتنگی دفاترم !

.

.

.

 ــ اگه گفتی امروز چه روزیه ؟ بگو دیگه ! زیاد فکر نکن ! امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده !

.

اس ام اس عاشقانه آذر ۹۱

.

 ـ من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند .

.

.

.

ــ آرزوی مرگ کردم مرگ هم شادم نکرد ، در قفس ماندم معشوق آزاد نکردم .

.

.

.ــ دل های بزرگ و احساس های بلند ، عشق های زیبا و پرشکوه می آفرینند .

.

اس ام اس عاشقانه

.

 ــ خانوم ها با گوشهایشان عاشق می شوند و مردها با چشم هایشان . (شکسپیر)

.

.

.

 ــ گاهی وقتها چقدر ساده عروسک می شویم ، نه لبخند می زنیم نه شکایت می کنیم ، فقط احمقانه سکوت می کنیم .

.

.

.

 ــ مشکلات به سبکی هوا ، عشق به عمق اقیانوس ، دوستی به محکمی الماس ، موفقیت به درخشانی طلا ، این ها آرزوهای من برای توست .

.

اس ام اس عاشقانه آذر ۹۱

.

ــ به جنگل سوخته ی خاطراتم سوگند ، درخت یادت را باغبان خواهم بود تا ابد .

.

.

.

 ــ چو عاشق می شدم ، گفتم : ربودم گوهر مقصود ، ندانستم که این دریا چه موج خون فشان دارد .

.

اس ام اس عاشقانه

.

 ــ سنگینی بار خداوند آنقدر نیست که کمرت را بشکند ، فقط می خواهد تو را به زانو در آورد تا دعا کنی .

منبع: xfun.ir

راد اس ام اس

منبع: منبع: xfun.irxfun.ir
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام خدمت دوستان گرامی . سایت 30download با ارائه جدید ترین مطالب سرگرمی در خدمت شماست . ______________________________________________________ توجه : جهت گذاشتن تبلیغات و نحوه قیمت ها به قسمت تبلیغات بالای سایت مراجعه کنید وبا انتخاب نمودن بنر مورد نظر (به صورت پیام کوتاه ) موافقت خود را اعلام نمایید و پس از واریز کردن مبلغ مورد توافق طرفین بنر شما گذاشته میشود . یاعلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6313
  • کل نظرات : 409
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1375
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 292
  • بازدید امروز : 419
  • باردید دیروز : 2,325
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 419
  • بازدید ماه : 14,989
  • بازدید سال : 142,405
  • بازدید کلی : 11,746,269
  • کدهای اختصاصی
    مدل روز






    مدل لباس مجلسی زنانه 2014

    مدل گوشواره دخترانه طرح 93

    مدل شال ترکی دخترانه تابستان 93

    مدل کت مجلسی مردانه 2014


    طرح های زیبا لاک ناخن دخترانه

    مدل لباس  بهاری دختر بچه ها طرح 93


    طرح های شیک بلوز بانوان مجلسی 2014

    مدل لباس عروس اروپایی 2014


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/8202458.jpg


    مدل های زیبا آرایش چشم عروس

    93


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/9305328.jpg



    مدل های جدید ماکسی بلند زنانه 2014






    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/11195702.jpg



    مدل مانتو های مارک ITAk

    حوادث روز

    اسیدپاشی بر روی همسر سابق به خاطر داشتن خواستگار

    اسید پاشی بروی صورت زن 23 ساله

    توسط شوهر قبلی اش



    قتل خوفناک همسر و مردی در اهواز





    دستگیری عجیب 48 نفر افغانی در 4 خودرو سواری !+ تصاویر

    جای دادن 48 افغانی

    در 4 خودرو 405




    زن محجبه آمریکایی

    مورد آزار اذیت قرار گرفت


    استخدام مانکن روزی 1میلون تومان