loading...
سی دانلود|اس ام اس
شیک ترین مدل لباس های مجلسی

ویژه خانم های شیک پوش و زیبا



روی عکس کلیک کنید برای دیدن آخرین مدل آرایش عروس و نامزدی،تتو بدن ،کاشت ناخن ،کاشت مژه و ...




برای دیدن لباس هایی که تا بحال ندیده اید
روی عکس کلیک کنید
Admin بازدید : 2313 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (0)




سینمای ما- نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» با حضور احسان عبدی‌پور (کارگردان)، ادریس عبدی‌پور (تهیه‌کننده)، فردین خلعتبری (آهنگساز)، ساعد نیک‌زاد (مدیر فیلمبرداری) و علیرضا فرهومند (بازیگر‌ نوجوان فیلم) با مدیریت و اجرای محمدرضا شهیدی‌‌فر ‌در  سالن کنفرانس مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. پس از برگزاری نشست‌های تکراری و ‌خشک و رسمی و یک نشست جنجالی که به لغو جلسه منتهی شد، نشست رسانه‌ای فیلم «تنهای تنهای تنها» به‌خاطر لهجه شیرین بوشهری کارگردان و بازیگر نوجوان آن و بیان صمیمی و جالب‌شان به جلسه‌ای صمیمی و بانشاط تبدیل شد و تشویق‌های متعدد حاضران را به همراه داشت. ابتدا محمدرضا ‌شهیدی‌فر مجری برنامه به تعریف از این فیلم پرداخت و گفت: این فیلم کاری متفاوت از سایر آثار سینمایی جشنواره بود و به نظر می‌رسد «تنهای تنهای تنها» را بتوان پدیده جشنواره امسال دانست.


احسان عبدی پور در مورد انتخاب اسم فیلم اظهار داشت: برای انتخاب اسم فیلم خیلی بحث بود اما هر اسمی انتخاب می‌کردیم ارشاد آن را نمی‌پذیرفت، اسم‌هایی بود که در آنها از عنوان رئیس جمهور یا رنجرو استفاده شده بود اما مورد قبول واقع نمی شدند،نهایتا مجبور شدیم این اسم را برای آن انتخاب کنیم به صورت کلی به نظرم فیلم نسبت به سینمای ایران کار بی آبرویی نیست و می توان از آن دفاع کرد. وی در پاسخ به اینکه چرا این فیلم در سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر حضور ندارد، بیان داشت: شاید علت اینکه فیلم «تنهای تنهای تنها» بازیگر چهره‌ای ندارد آن را در بخش مسابقه سینمای ایران قرار ندادند.

 درباره ساخت ادامه این فیلم گفت: واقعیت این است که هرگاه فیلم کودکانه ساخته می‌شود به آن نگاه کودکانه می‌شود به همین خاطر شاید در فیلم بعدی‌ام به سراغ فضای دیگری بروم. وی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: متاسفانه مدیران فرهنگی ما در حوزه‌های خود تخصص ندارند و ما به عنوان هنرمند باید آن ها را قانع کنیم تا یک سری رویدادها را به گونه ای نو به آن ها ارائه دهیم. فیلم من سلامی به صلح دارد و این فیلم صلح جویانه‌ای با موضوع انرژی هسته‌ای است.

کارگردان فیلم خاطرنشان کرد: باید اعتراف کنم من نیز مانند شما امروز اولین بار بود که فیلم را به صورت کامل روی پرده سینما دیدم، مطمئنا ما زمان آن را کمتر خواهیم کرد.

در ادامه این برنامه، ادریس عبدی‌پور تهیه کننده فیلم در مورد بودجه فیلم گفت: این فیلم محصول مرکز صدا و سیمای بوشهر است و کل بودجه آن 220 میلیون تومان است.

در بخش دیگری از این نشست، فردین خلعتبری گفت: این فیلم به گونه‌ای ساخته شده که دو برادر به عنوان کارگردان تهیه کننده همه کارهای آن را انجام دادند کارهایی که در یک شرکت فیلمسازی 15 نفر برای آن لازم است. در جدول نمایش فیلم در ابتدای امر به آن توجهی نشد و کمتر به آن توجه شد اما واکنش و نگاه‌های شما به ما فهماند که این فیلم، کار خوبی بوده است.

وی در مورد انتخاب نام فیلم گفت: بهتر است که ارشاد حداقل در مورد انتخاب نام فیلم‌ها فضا را بازتر کند چراکه نام فیلم بسیار تاثیرگذار است مانند فیلم آقای قریبیان که ابتدا قصاص بوده که به گناهکاران تغییر پیدا کرد.

این آهنگساز ادامه داد: در این کار از سازهای کوبه ای و چند ساز دیگر استفاده کردم و با وجود قرابت جغرافیایی این سازها ترجیح دادم از آکاردئون استفاده کنم و حضور بازیگران روس این کار را توجیه می‌کرد. اگر به چشم یک جشن به این جشنواره نگاه کنیم دیگر بحث جایزه و سودای سیمرغ اهمیتی ندارد.

ساعد نیکزاد در ادامه بحث گفت: زمانی که تجارت جای هنر را می گیرد و وقتی بدون اطلاعات از یک سری ابزار و اطلاعات استفاده می کنیم نتیجه اش اکران های متفاوت است.

وی ادامه داد: این فیلم در سینمای بعد از انقلاب تولید شده کاری کاملا انسانی است و جزو معدود فیلم هایی است که پشت صحنه آن نیز انسانی بود و هیچ کس با دیگری مشکلی نداشت. این فیلم با فضای کودکی من شباهت داشت و رنجرو کودکی من بود.

علیرضا فرهومند نیز که با لهجه بوشهری صحبت می کرد به تعریف خاطره‌ای از جشنواره فیلم فجر پرداخت و گفت: من فکر می‌کردم که سیمرغ سی مرغ است که هر روز تخم می‌گذارد و بازیگران با فروش آن پولدار می‌شوند به پدرم گفتم که وانت خود را بیاورد تا به تهران برویم و سی مرغ را جمع کنیم و به بوشهر بیاوریم.

احسان عبدی پور کارگردان درباره انتخاب علیرضا فرهومند برای بازی در نقش اصلی این فیلم گفت: این بچه به عشق بازی در این فیلم در عرض دو ماه و نیم ۱۵ کیلو وزن کم کرد. در واقع الان شب‌ها با کتک به او غذا می‌دهند. شاید من برای ساخت این فیلم در حقش جنایت کردم.  وی ادامه داد: برای فیلم بعدی نیاز به بازیگری مسلط به زبان انگلیسی دارم و زمانی که علیرضا از این موضوع مطلع شد در کلاس زبان ثبت نام کرد و هر ترم شاگرد اول کلاسش می‌شود درحالی که در گذشته دست کم ۱۰ تجدید می‌آورد. این نشان دهنده علاقه شدیدش به بازیگری است.

این کارگردان جوان توضیح داد: برای پخش این فیلم در جشنواره دست و دلم می‌لرزد زیرا رنگ، صدا و تصویر فیلم در هر سینمایی متفاوت با بقیه است و الان نمی‌توان تعریف‌های شما از فیلم را باور کنم. به امام حسین (ع) حالم خیلی خراب است! وی ادامه داد: زمانی که فیلم مراحل فنی‌اش را طی می‌کرد همه می‌گفتند که عبدی‌پور همه حسرت فیلم تو را می‌خورند که در پخش هیچ اشکالی نخواهد داشت. در این هنگام شهیدی فر گفت که شاید می‌خواستند با این کیفیت پخش فیلم عدالت رعایت شود.

عبدی‌پور وقتی که مجری برنامه از وی درباره شکل گیری ایده ساخت این فیلم پرسید وی جواب داد: به خدا یادم نیست! کارگردان درباره حضور فردین خلعتبری در این فیلم گفت: وی پیش از این به من گفته بود که اگر فرد مشهوری بودی در نشست خبری فیلمت حاضر نمی‌شدم.

عبدی‌پور درباره اشک‌ریختن رنجرو در سکانس پایانی این فیلم گفت: برای اینکه علیرضا را به گریه بیاندازم توطئه‌ای از قبل چیده بودم تا گریه‌اش طبیعی باشد. در واقع وقتی به وی گفتم که نقشش را از دست داده و بازیگر دیگری به جای او خواهد آمد و علیرضا به صورت طبیعی گریه می‌کرد.

ساعد نیک‌زاد فیلمبردار این فیلم گفت: وقتی تجارت جای هنر و دانش را بگیرد تاسیساتی بدون تخصص وارد کشور می‌شود که سبب می‌شود در پخش فیلم‌ها دچار مشکل شویم. به گفته وی، این فیلم از دل برآمده و لاجرم بر دل می‌نشیند زیرا تجارت در ساختش نقشی نداشت و همه چیز بر اساس رفاقت بود.

علیرضا فرهومند بازیگر نوجوان این فیلم که با لهجه شیرین بوشهری و بسیار صمیمی صحبت می‌کرد، گفت: وقتی در حس بازیگری فرو می‌روم دست خودم نیست و هر نقشی از من بخواهند می‌توانم بازی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که به چه چیز سینما علاقه داری؟ گفت: دوستش دارم... و مجری برنامه در واکنش به این حرف گفت: چه جواب قانع کننده‌ای!

بازیگر نقش رنجرو، بازیگر محبوب خود را اکبر عبدی معرفی کرد و گفت: وقتی چاق بودم همه می‌گفتند که شبیه او هستم.

وی درباره لاغر شدنش برای بازی در این فیلم گفت: من هیچی نمی‌خوردم. یک نصفه نان در روز و یک نصفه نان در شب غذای من بود. ضمن اینکه از ظهر گرم بوشهر هر روز یک ساعت با کاپشنی که هنوز یادگاری نگه داشته‌ام کنار دریا می‌دویدم. الان به خاطر این کاهش وزن شدید هیچ کس من را در بوشهر نمی‌شناسد و هر کسی هم که می‌شناسد از روی صدایم می‌شناسد.



منبع

سینمای ما

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام خدمت دوستان گرامی . سایت 30download با ارائه جدید ترین مطالب سرگرمی در خدمت شماست . ______________________________________________________ توجه : جهت گذاشتن تبلیغات و نحوه قیمت ها به قسمت تبلیغات بالای سایت مراجعه کنید وبا انتخاب نمودن بنر مورد نظر (به صورت پیام کوتاه ) موافقت خود را اعلام نمایید و پس از واریز کردن مبلغ مورد توافق طرفین بنر شما گذاشته میشود . یاعلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6313
  • کل نظرات : 409
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1375
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 292
  • بازدید امروز : 1,162
  • باردید دیروز : 2,325
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,162
  • بازدید ماه : 15,732
  • بازدید سال : 143,148
  • بازدید کلی : 11,747,012
  • کدهای اختصاصی
    مدل روز






    مدل لباس مجلسی زنانه 2014

    مدل گوشواره دخترانه طرح 93

    مدل شال ترکی دخترانه تابستان 93

    مدل کت مجلسی مردانه 2014


    طرح های زیبا لاک ناخن دخترانه

    مدل لباس  بهاری دختر بچه ها طرح 93


    طرح های شیک بلوز بانوان مجلسی 2014

    مدل لباس عروس اروپایی 2014


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/8202458.jpg


    مدل های زیبا آرایش چشم عروس

    93


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/9305328.jpg



    مدل های جدید ماکسی بلند زنانه 2014






    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/11195702.jpg



    مدل مانتو های مارک ITAk

    حوادث روز

    اسیدپاشی بر روی همسر سابق به خاطر داشتن خواستگار

    اسید پاشی بروی صورت زن 23 ساله

    توسط شوهر قبلی اش



    قتل خوفناک همسر و مردی در اهواز





    دستگیری عجیب 48 نفر افغانی در 4 خودرو سواری !+ تصاویر

    جای دادن 48 افغانی

    در 4 خودرو 405




    زن محجبه آمریکایی

    مورد آزار اذیت قرار گرفت


    استخدام مانکن روزی 1میلون تومان