loading...
سی دانلود|اس ام اس
شیک ترین مدل لباس های مجلسی

ویژه خانم های شیک پوش و زیبا



روی عکس کلیک کنید برای دیدن آخرین مدل آرایش عروس و نامزدی،تتو بدن ،کاشت ناخن ،کاشت مژه و ...




برای دیدن لباس هایی که تا بحال ندیده اید
روی عکس کلیک کنید
Admin بازدید : 455 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

دانشجوی جواني که بعد از قتل هم‌دانشگاهی‌اش سه سال فراري بود، صبح ديروز در دادگاه كيفري به دفاع از خود پرداخت.

به گزارش قانون، شامگاه 19اسفند 88 مسئولان یکی از مراکز درمانی در تهرانپارس با پلیس تماس گرفتند و از انتقال جوانی که بر اثر اصابت ضربات سنگ بیهوش شده بود، به این درمانگاه خبر دادند. وقتی مشخص شد که پسر جوان در یک درگیری به‌شدت مجروح شده و سپس به درمانگاه انتقال یافته مأموران راهی محل حادثه شدند.

همزمان با آغاز تحقیقات، جوان 18ساله با وجود تلاش پزشکان به کام مرگ رفت و پرونده جنایت با دستور قاضی دادسرای جنایی تهران در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. 

بررسی‌ها نشان می‌داد که مقتول، حامد نام داشته و دانشجوی ترم اول رشته مهندسی یکی از مراکز دانشگاهی تهران بوده که در مسیر بازگشت از دانشگاه در درگیری با یکی از هم‌دانشگاهی‌های خود به قتل رسیده.در تحقیق از شاهدان مشخص شد که عامل جنایت جوان 22ساله‌ای به نام احسان است که با ضربات سنگ به ناحیه گردن حامد، وی را به قتل رسانده 
است.

یکی از شاهدان این درگیری مرگبار در توضیح حادثه به کارآگاهان گفت: ساعت 18نوزدهم اسفند 88 با دانشجویان دانشگاه در حال بازگشت به خانه بودیم که در بین راه بین احسان(عامل جنایت) و یکی از دانشجویان دانشگاه درگیری پیش آمد. آنها از صبح همان روز و از داخل کلاس دانشگاه با یکدیگر دعوا داشتند که در بین راه درگیری بالا گرفت. وقتی در سه‌راه تهرانپارس از مینی‌بوس پیاده شدیم، دعوای آنها همچنان ادامه داشت که در آن لحظه حامد (مقتول) برای میانجیگری دخالت کرد اما احسان که به‌شدت عصبی بود، مشتی به‌صورت حامد زد و به سمت او حمله‌ور شد.

حامد که در آن لحظه انتظار این برخورد از سوی احسان را نداشت، تصمیم داشت خود را از درگیری خارج کند، برای همین از نرده‌های کنار خیابان بالا رفت اما پای او میان میله‌ها گیر کرد و درحالی‌که تلاش می‌کرد تا پای خود را از داخل میله‌ها آزاد کند، ناگهان احسان با برداشتن دو سنگ بزرگ به سمت او رفت و ضربه محکمي‌به گردن او وارد کرد که همین موضوع باعث بیهوش‌شدن حامد شد. سپس احسان به‌سرعت از محل متواری شد.

بعد از افشای این حقایق و مشخص‌شدن هویت عامل جنایت، کارآگاهان خود را به خانه وی رساندند اما در تحقیقات خود متوجه شدند که احسان بعد از قتل هم‌دانشگاهی‌اش بلافاصله به خانه رفته و با برداشتن وسایل شخصی‌اش متواري شده است. طوری که خانواده‌اش نیز از محل اختفای او خبر نداشتند.

با فراری‌شدن متهم مأموران جست‌وجوی خود را برای شناسایی وی آغاز کردند اما هیچ ردی از او به‌دست نیامد. مهرماه سال 91 قاضی پرونده دستور انتشار عکس متهم را در روزنامه‌ها صادر کرد و از مردم برای دستگیری قاتل کمک خواست. همین موضوع باعث شناسایی مخفیگاه عامل جنایت شد و شهرونداني که مدتی قبل عکس عامل قتل را در روزنامه‌ها دیده بودند با پلیس تماس گرفتند و اعلام کردند که وی در یکی از شهرهاي شرق کشور زندگی مخفیانه‌ای دارد.

با اعلام این گزارش مأموران اداره دهم پلیس آگاهی راهی مخفیگاه وی شده و موفق شدند 28 آذر‌ماه متهم تحت تعقیب را در اقدامي‌غافلگیرانه دستگیر کنند. تحقیقات نشان می‌داد که متهم با هویت جعلی زندگی پنهانی را در این شهر در پیش گرفته بود تا از مجازات فرار کند. وی پس از انتقال به اداره آگاهی تهران منکر جنایت شد و خود را بی‌گناه دانست اما شاهدان بعد از حضور در اداره آگاهی، او را به‌عنوان قاتل جوان دانشجو معرفی کردند.

با تكميل تحقيقات پرونده با صدور كيفرخواست براي محاكمه به شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد. صبح ديروز جلسه دادگاه به رياست قاضي عزيزمحمدي برگزار شد.
در اين جلسه اولياي دم مقتول براي قاتل تقاضاي قصاص كردند. 

سپس متهم در جايگاه قرار گرفت و گفت: روز حادثه من از كلاس درس خارج شدم. وقتي برگشتم متوجه تغيير جو كلاس شدم. زماني كه علت را جويا شدم هم كلاسي‌هايم مدعي شدند كه استاد، حامد و يك نفر ديگر را به خاطر تلفن همراه من از كلاس اخراج كرده است. وقتي از دانشگاه باز مي گشتيم بر سر اين موضوع با حامد و دوستش درگير شدم. در اين درگيري پايم شكست و خود را به بيمارستان رساندم. در آنجا متوجه مرگ حامد شده و از ترس به مشهد فرار كردم. در اين مدت سه سال با 20 ميليوني كه از پدرم سرقت كرده بودم مخفيانه زندگي مي كردم.

سپس يكي از شاهدان درگيري در جايگاه قرار گرفت و گفت: وقتي پاي حامد در نرده‌هاي كنار خيابان گير كرد، احسان دو سنگ بزرگ برداشت و به طرف مقتول پرت كرد.

پس از اظهارات شاهد و آخرين دفاعيات متهم قضات دادگاه براي صدور حكم وارد شور شدند.

منبع: فرارو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام خدمت دوستان گرامی . سایت 30download با ارائه جدید ترین مطالب سرگرمی در خدمت شماست . ______________________________________________________ توجه : جهت گذاشتن تبلیغات و نحوه قیمت ها به قسمت تبلیغات بالای سایت مراجعه کنید وبا انتخاب نمودن بنر مورد نظر (به صورت پیام کوتاه ) موافقت خود را اعلام نمایید و پس از واریز کردن مبلغ مورد توافق طرفین بنر شما گذاشته میشود . یاعلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6313
  • کل نظرات : 409
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1375
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 292
  • بازدید امروز : 760
  • باردید دیروز : 2,325
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 760
  • بازدید ماه : 15,330
  • بازدید سال : 142,746
  • بازدید کلی : 11,746,610
  • کدهای اختصاصی
    مدل روز






    مدل لباس مجلسی زنانه 2014

    مدل گوشواره دخترانه طرح 93

    مدل شال ترکی دخترانه تابستان 93

    مدل کت مجلسی مردانه 2014


    طرح های زیبا لاک ناخن دخترانه

    مدل لباس  بهاری دختر بچه ها طرح 93


    طرح های شیک بلوز بانوان مجلسی 2014

    مدل لباس عروس اروپایی 2014


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/8202458.jpg


    مدل های زیبا آرایش چشم عروس

    93


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/9305328.jpg



    مدل های جدید ماکسی بلند زنانه 2014






    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/11195702.jpg



    مدل مانتو های مارک ITAk

    حوادث روز

    اسیدپاشی بر روی همسر سابق به خاطر داشتن خواستگار

    اسید پاشی بروی صورت زن 23 ساله

    توسط شوهر قبلی اش



    قتل خوفناک همسر و مردی در اهواز





    دستگیری عجیب 48 نفر افغانی در 4 خودرو سواری !+ تصاویر

    جای دادن 48 افغانی

    در 4 خودرو 405




    زن محجبه آمریکایی

    مورد آزار اذیت قرار گرفت


    استخدام مانکن روزی 1میلون تومان