loading...
سی دانلود|اس ام اس
شیک ترین مدل لباس های مجلسی

ویژه خانم های شیک پوش و زیبا



روی عکس کلیک کنید برای دیدن آخرین مدل آرایش عروس و نامزدی،تتو بدن ،کاشت ناخن ،کاشت مژه و ...




برای دیدن لباس هایی که تا بحال ندیده اید
روی عکس کلیک کنید
Admin بازدید : 727 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به فوت یک وبلاگ نویس در زندان اوین، گفت: این قتل مشکوک است و من به نفوذ جریان فتنه در این قتل و پیچیدگی های خاص آن مشکوک هستم.
بولتن نیوز: جواد کریمی قدوسی امروز سه شنبه با اشاره به قتل ستار بهشتی، یک وبلاگ نویس در زندان، گفت: روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور مسئولین مختلف از جمله مسئولین قوه قضائیه، قاضی پرونده ، مسئولین نیروی انتظامی و … در جلسه ای این مسئله را بررسی کرد.

نماینده مشهد با بیان اینکه نتیجه جلسه و گزارش های قرائت شده در آن به این موضوع منتهی شد که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جهت استحضار نمایندگان، گزارش مفصلی در این زمینه تهیه کرده تا در صحن مجلس قرائت شود، گفت: به احتمال زیاد این کمیسیون در ارتباط با قتل مذکور و پیچیدگی های خاص آن، امروز سه شنبه گزارش خود را تهیه و این گزارش فردا در صحن مجلس قرائت خواهد شد.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه برخی از نمایندگان نسبت به این قتل مشکوک هستند، در مورد دلایل این مشکوک بودن، گفت: یکی از دلایل این است که رسانه های بیگانه به خصوص بی بی سی از لحظه دستگیری تا فوت این فرد لحظه به لحظه خبر منتشر کردند و حتی این فرد قبل از دستگیری با بی بی سی ارتباط داشته و درباره وبلاگ خود با این رسانه صحبت کرده است.

قدوسی، گزارش‌های رسانه های بیگانه از ضرب و شتم این فرد در داخل زندان را یکی دیگر از دلایل مشکوک بودن این قتل عنوان کرد و گفت: این فرد پس از دستگیری توسط پلیس فتا قبول می کند که همه مطالب نوشته شده در وبلاگش متعلق به خود وی است و با اعترافی که کرده تحویل زندان اوین می شود. بنابراین وقتی که فردی به جرم خود اعتراف کند دیگر چه لزومی به ضرب و شتم وی برای گرفتن اعتراف وجود دارد، اما رسانه های بیگانه مرتب در این زمینه خبرسازی می کردند.

وی با بیان اینکه فرد مذکور پس از اعترافات از پلیس فتا به زندان اوین منتقل می شود، گفت: در زندان اوین در بندی نگهداری می شود که عناصر اصلی فتنه ۸۸ در آن بند حضور دارند و جالب اینجاست که این فرد از داخل زندان اوین با بی بی سی تماس می گیرد و گزارش هایی را مخابره می کند.

نماینده مشهد در مجلس با تاکید بر اینکه داشتن سیم کارت در داخل زندان اوین یکی دیگر از عوامل مشکوک بودن این قتل است، گفت: جالبتر این که چهار، پنج نفر از عناصر فتنه ۸۸ در آن بند بین خود صورتجلسه ای می نویسند که این وبلاگ نویس مورد ضربت و شتم قرار گرفته، که این خود از دیگر دلایل مشکوک بودن این قتل است.

قدوسی با بیان اینکه این فرد مجدداً تحویل ناجا می شود تا تحقیقات تکمیلی از وی انجام گیرد، گفت: در آن زمان پلیس در گزارش خود ذکر می کند که در سه یا چهار جای بدن این فرد کبودی ساده وجود دارد. پلیس نیز از وی بازجویی هایی را به عمل می آورد که ساعتی قبل از فوت اعلام می کند که دچار ناراحتی قلبی شده و بلافاصله فوت می کند.

وی با بیان اینکه پزشک قانونی دو گزارش متقن ارائه کرده است، افزود: در گزارش های پزشک قانونی عنوان شد که هیچ گونه آثار ضربه مغزی و یا شکسته شدن دنده و یا آثاری که منجر به مرگ شود در این فرد دیده نمی شود. همچنین پزشک قانونی به عنوان مرجع رسمی قوه قضائیه هیچ آثار سمی از این جسد کشف نکرد.

این چهره شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به پیچیدگی های این قتل، گفت: در حال حاضر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و فتنه گران در حال بازخوانی مراحل فتنه ۸۸ هستند و از هر تلاشی برای مشوش کردن اذهان و جلب توجه استفاده می کنند.

قدوسی با اشاره به پروژه کشته سازی فتنه گران در سال ۸۸ گفت: به نظر می رسد که این افراد برای انتخابات سال آینده نیز به پروژه کشته سازی روی آورده اند چرا که فتنه گران می دانند که پروژه کشته سازی به نفع آنها و مخالفان نظام است و سعی می کنند این پروژه را به ضرر نظام جلو ببرند.

نماینده مشهد با بیان اینکه دشمنان می خواهند در این زمینه به نظام اتهام نقض حقوق بشر وارد کنند، گفت: آنها همچنین به دنبال تضعیف دستگاه امنیتی، قضایی و اطلاعاتی هستند و ما هشدار می دهیم تا مسئولین مراقب فتنه گران، حتی در داخل زندان اوین باشند.

وی با یاد آوری بیانیه شدید الحن خانواده هاشمی رفسنجانی در مورد سلامت مهدی هاشمی در زندان اوین نیز تاکید کرد: این بیانیه هم در همین راستا ارزیابی می شود و ما معتقدیم که مخالفین و فتنه گران پروژه بسیار پیچیده ای را دنبال می کنند.

نماینده مشهد گفت: ما به نفوذ پیچیده عناصر فتنه و سرویس های جاسوسی، و مخالفان نظام در این زمینه و پروژه کشته سازی مشکوک هستیم و از مسئولین می خواهیم این فعالیت ها را زیر نظر بگیرند و ارتباط همزمانی قضیه مهدی هاشمی و فضا سازی داخلی و خارجی با برخی مسائل داخل کشور را ردیابی کنند.

منبع http://www.funpatogh.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام خدمت دوستان گرامی . سایت 30download با ارائه جدید ترین مطالب سرگرمی در خدمت شماست . ______________________________________________________ توجه : جهت گذاشتن تبلیغات و نحوه قیمت ها به قسمت تبلیغات بالای سایت مراجعه کنید وبا انتخاب نمودن بنر مورد نظر (به صورت پیام کوتاه ) موافقت خود را اعلام نمایید و پس از واریز کردن مبلغ مورد توافق طرفین بنر شما گذاشته میشود . یاعلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6313
  • کل نظرات : 409
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1375
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 292
  • بازدید امروز : 2,022
  • باردید دیروز : 2,325
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,022
  • بازدید ماه : 16,592
  • بازدید سال : 144,008
  • بازدید کلی : 11,747,872
  • کدهای اختصاصی
    مدل روز






    مدل لباس مجلسی زنانه 2014

    مدل گوشواره دخترانه طرح 93

    مدل شال ترکی دخترانه تابستان 93

    مدل کت مجلسی مردانه 2014


    طرح های زیبا لاک ناخن دخترانه

    مدل لباس  بهاری دختر بچه ها طرح 93


    طرح های شیک بلوز بانوان مجلسی 2014

    مدل لباس عروس اروپایی 2014


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/8202458.jpg


    مدل های زیبا آرایش چشم عروس

    93


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/9305328.jpg



    مدل های جدید ماکسی بلند زنانه 2014






    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/11195702.jpg



    مدل مانتو های مارک ITAk

    حوادث روز

    اسیدپاشی بر روی همسر سابق به خاطر داشتن خواستگار

    اسید پاشی بروی صورت زن 23 ساله

    توسط شوهر قبلی اش



    قتل خوفناک همسر و مردی در اهواز





    دستگیری عجیب 48 نفر افغانی در 4 خودرو سواری !+ تصاویر

    جای دادن 48 افغانی

    در 4 خودرو 405




    زن محجبه آمریکایی

    مورد آزار اذیت قرار گرفت


    استخدام مانکن روزی 1میلون تومان